TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1241
|
Title: | การเปรียบเทียบผลการใช้วิธีสอนโดยการใช้ปัญหาเป็นฐานกับวิธีสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ ที่มีต่อทักษะชีวิตและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนในกลุ่มสาระการเรียนรู้สังคมศึกษา ศาสนา และวัฒนธรรมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 |
Other Titles: | A comparison of the Effects of Problem-Based Teaching Method and of Inquiry Teaching Method on the Like Skills and the Learning Achievement in the Substance Group of Social Studies, Religion, and Culture of Students of Primary Grade 5. |
Authors: | อมลวรรณ วีระธรรมโม วิทวัฒน์ ขัตติยะมาน นิรดา ปัตนวงศ์ |
Keywords: | การสอนแบบแก้ปัญหา การสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ การสอน |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2552. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1241 |
Appears in Collections: | Theses
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|