DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1241

Title: การเปรียบเทียบผลการใช้วิธีสอนโดยการใช้ปัญหาเป็นฐานกับวิธีสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ ที่มีต่อทักษะชีวิตและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนในกลุ่มสาระการเรียนรู้สังคมศึกษา ศาสนา และวัฒนธรรมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: A comparison of the Effects of Problem-Based Teaching Method and of Inquiry Teaching Method on the Like Skills and the Learning Achievement in the Substance Group of Social Studies, Religion, and Culture of Students of Primary Grade 5.
Authors: อมลวรรณ วีระธรรมโม
วิทวัฒน์ ขัตติยะมาน
นิรดา ปัตนวงศ์
Keywords: การสอนแบบแก้ปัญหา
การสอนแบบสืบเสาะหาความรู้
การสอน
Issue Date: 2009
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2552.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1241
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
นิรดา ปัตนวงศ์ 136278.pdf9.25 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback