DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1627

Title: ผลการใช้รูปแบบซิปปาร่วมกับเทคนิคแผนภาพความคิดที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาไทยและทักษะทางสังคมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนบ้านท่าแค วันครู 2500 จังหวัดพัทลุง
Other Titles: The results of CIPPA model with mind mapping technique on Thai reading comprehension and social skills of Prathomsuksa 3 students at Banthakae Wankru 2500 School, Phatthalung Province.
Authors: วินิตย์ ไชยทองรักษ์
Keywords: ภาษาไทย -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
การสอนแบบผู้เรียนเป็นศูนย์กลาง
ทักษะทางสังคม
Issue Date: 2008
Citation: วารสารหลักสูตรและการสอนทักษิณ. ฉบับครบรอบ 40 ปี คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยทักษิณ (11 ต.ค.2551), หน้า 82-90
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1627
ISSN: 1905-6923
Appears in Collections:Articles

Files in This Item:

File Description SizeFormat
วินิตย์ ไชยทองรักษ์.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback