TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1627
|
Title: | ผลการใช้รูปแบบซิปปาร่วมกับเทคนิคแผนภาพความคิดที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาไทยและทักษะทางสังคมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนบ้านท่าแค วันครู 2500 จังหวัดพัทลุง |
Other Titles: | The results of CIPPA model with mind mapping technique on Thai reading comprehension and social skills of Prathomsuksa 3 students at Banthakae Wankru 2500 School, Phatthalung Province. |
Authors: | วินิตย์ ไชยทองรักษ์ |
Keywords: | ภาษาไทย -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) การสอนแบบผู้เรียนเป็นศูนย์กลาง ทักษะทางสังคม |
Issue Date: | 2008 |
Citation: | วารสารหลักสูตรและการสอนทักษิณ. ฉบับครบรอบ 40 ปี คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยทักษิณ (11 ต.ค.2551), หน้า 82-90 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1627 |
ISSN: | 1905-6923 |
Appears in Collections: | Articles
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|