DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1653

Title: เปรียบเทียบผลการใช้วิธีสอนโดยการใช้ปัญหาเป็นฐานกับวิธีสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ที่มีต่อทักษะชีวิตและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนในกลุ่มสาระการเรียนรู้สังคมศึกษา ศาสนาและวัฒนธรรมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: A compartive of problem base learning and inquiry process on life skills and learning achievement in the social studies, religion and culture substanc of prathomsuksa 5.
Authors: นิรดา ปัตนวงศ์
Keywords: การสอน
Issue Date: 2009
Citation: วารสารหลักสูตรและการสอนทักษิณ. ปีที่ 4, ฉบับที่ 2 (ก.ค.-ธ.ค. 2552), หน้า 9-15
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1653
ISSN: 1905-6923
Appears in Collections:Articles

Files in This Item:

File Description SizeFormat
นิรดา ปัตนวงศ์.pdf832.35 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback