TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1653
|
Title: | เปรียบเทียบผลการใช้วิธีสอนโดยการใช้ปัญหาเป็นฐานกับวิธีสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ที่มีต่อทักษะชีวิตและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนในกลุ่มสาระการเรียนรู้สังคมศึกษา ศาสนาและวัฒนธรรมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 |
Other Titles: | A compartive of problem base learning and inquiry process on life skills and learning achievement in the social studies, religion and culture substanc of prathomsuksa 5. |
Authors: | นิรดา ปัตนวงศ์ |
Keywords: | การสอน |
Issue Date: | 2009 |
Citation: | วารสารหลักสูตรและการสอนทักษิณ. ปีที่ 4, ฉบับที่ 2 (ก.ค.-ธ.ค. 2552), หน้า 9-15 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1653 |
ISSN: | 1905-6923 |
Appears in Collections: | Articles
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|