TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1658
|
Title: | การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์และทักษะทางสังคมระหว่าง การเรียนแบบร่วมมือเทคนิคการเรียนเป็นกลุ่มที่เน้นผลสัมฤทธิ์และเทคนิคการสืบเสาะแสวงหาความรู้เป็นกลุ่มของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 |
Other Titles: | Comparative of achievement in mathematics and social skill between coorpative learning by STAD : Student Teams – Achievement division technique and group investigation instructional model technique of primary school in grade 4th |
Authors: | ยุพา พุ่มกะฐิน |
Keywords: | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัย |
Issue Date: | 2009 |
Citation: | วารสารหลักสูตรและการสอน. ปีที่ 4, ฉบับที่ 2 (ก.ค.-ธ.ค.2552 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1658 |
ISSN: | 1905-6923 |
Appears in Collections: | Articles
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|