DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1658

Title: การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์และทักษะทางสังคมระหว่าง การเรียนแบบร่วมมือเทคนิคการเรียนเป็นกลุ่มที่เน้นผลสัมฤทธิ์และเทคนิคการสืบเสาะแสวงหาความรู้เป็นกลุ่มของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: Comparative of achievement in mathematics and social skill between coorpative learning by STAD : Student Teams – Achievement division technique and group investigation instructional model technique of primary school in grade 4th
Authors: ยุพา พุ่มกะฐิน
Keywords: คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัย
Issue Date: 2009
Citation: วารสารหลักสูตรและการสอน. ปีที่ 4, ฉบับที่ 2 (ก.ค.-ธ.ค.2552
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1658
ISSN: 1905-6923
Appears in Collections:Articles

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ยุพา พุ่มกะฐิน.pdf784.62 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback