DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Health And Sports Science >
Theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1814

Title: คุณภาพบริการของสถานีอนามัยตามความคาดหวังและการรับรู้ของผู้รับบริการ
Other Titles: Customer expectation and perception of service quality provided primary care unit
Authors: วัลลภา คชภักดี
ปุญญพัฒน์ ไชยเมล์
เกศสุดา เหมทานนท์
Keywords: สถานีอนามัย -- การบริหาร
บริการอนามัยชุมชน
Issue Date: 2010
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (วท.ม.(การจัดการระบบสุขภาพ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2553.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1814
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
เกศสุดา เหมทานนท์ 00137961.pdf4.02 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback