TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Economics and Business Administration >
Theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2375
|
Title: | กลยุทธ์การสร้างข้อผูกมัดลูกค้าของธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Customer Commitment Strategy for Bank of Ayudhya Public Company Limited in Hatyai Municipality, Songkhla Province |
Authors: | อรจันทร์ ศิริโชติ อนิวัช แก้วจำนงค์ ทิฆัมพร สุภาไชยกิจ |
Keywords: | ธนาคารกรุงศรีอยุธยา -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ ธนาคารกรุงศรีอยุธยา -- การบริหาร ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- วิจัย |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2554. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2375 |
Appears in Collections: | Theses
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|