TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Economics and Business Administration >
Articles >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/240
|
Title: | ตลาดและเครือข่ายทางสังคมในพื้นที่ทางวัฒนธรรม |
Authors: | ชินสัคค สุวรรณอัจฉริย |
Keywords: | การตลาด เครือข่ายสังคม ตลาด |
Issue Date: | 2007 |
Citation: | วารสารเศรษฐศาสตร์และบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยทักษิณ. ปีที่ 2, ฉบับที่ 1 (ธ.ค. 2550) หน้า 1-13 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/240 |
ISSN: | 1905-2421 |
Appears in Collections: | Articles
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|