TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2419
|
Title: | การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ขั้นบูรณาการ โดยใช้รูปแบบการเรียนการสอนกระบวนการคิดแก้ปัญหาอนาคตตามแนวคิดของทอแรนซ์กับรูปแบบการเรียนการสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ที่มีระดับความสามารถทางการเรียนต่างกัน |
Other Titles: | Comparisons of Learning Achhoevement and Integrated Scientific Process Skills Taught by Torrance's Future Problem Soloving Instructional Model and Inquiry Teaching Model of Secondary Grade3 Students with Different Learning Abilities. |
Authors: | ทิพย์วิมล วังแก้วหิรัญ นพเก้า ณ พัทลุง ทิพยา ณ พัทลุง |
Keywords: | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- วิจัย การแก้ปัญหา |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ. 2554. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2419 |
Appears in Collections: | Theses
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|