DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2419

Title: การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ขั้นบูรณาการ โดยใช้รูปแบบการเรียนการสอนกระบวนการคิดแก้ปัญหาอนาคตตามแนวคิดของทอแรนซ์กับรูปแบบการเรียนการสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ที่มีระดับความสามารถทางการเรียนต่างกัน
Other Titles: Comparisons of Learning Achhoevement and Integrated Scientific Process Skills Taught by Torrance's Future Problem Soloving Instructional Model and Inquiry Teaching Model of Secondary Grade3 Students with Different Learning Abilities.
Authors: ทิพย์วิมล วังแก้วหิรัญ
นพเก้า ณ พัทลุง
ทิพยา ณ พัทลุง
Keywords: วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- วิจัย
การแก้ปัญหา
Issue Date: 2011
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ. 2554.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2419
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ทิพยา ณ พัทลุง.pdf10.52 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback