TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2422
|
Title: | การเปรียบเทียบความสามารถในการคิดแก้ปัญหาและความคงทนในการคิดแก้ปัญหาที่จัดการเรียนรู้โดยใช้ปัญหาเป็นฐานกับการจัดการเรียนรู้แบบปกติ ในกลุ่มสาระการเรียนรู้คณิตศาสตร์ สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 |
Other Titles: | Comparison of Problem Solving Ability and Retention in Learning Mathematics by Problem-Based Learning and Conventional Learning Approach among Prathomsueksa 3 Students |
Authors: | เรวดี กระโหมวงศ์ สุเทพ สันติวรานนท์ นุศรา หมัดอะด้ำ |
Keywords: | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย การแก้ปัญหา -- การศึกษาและการสอน |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(การวิจัยและประเมิน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2555. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2422 |
Appears in Collections: | Theses
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|