DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Economics and Business Administration >
Theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2429

Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อเครื่องแต่งกายสตรีมุสลิม กรณีศึกษาผู้บริโภคในเขตอำเภอบันนังสตา จังหวัดยะลา
Other Titles: Factors Influenced Buying Behavior of Muslim Women Attire Bannang-Sata District, Yala Province
Authors: อนิวัช แก้วจำนงค์
จิดาภา สุวรรณฤกษ์
โรซซารี มาฮะ
Keywords: สตรีมุสลิม -- เครื่องแต่งกาย -- การจัดซื้อ
สตรีมุสลิม -- วิจัย
Issue Date: 2011
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2554.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2429
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
โรซซารี มาฮะ 00185195.pdf11 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback