DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2641

Title: ผลการใช้วิธีสอนตามแนวทฤษฎีคอนสตรัคติวิซึม ที่มีต่อทักษะการอ่าน ภาษาไทยอย่างมีวิจารณญาณ กลุ่มสาระการเรียนรู้ภาษาไทยของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนบ้านวังปริง จังหวัดพัทลุง
Other Titles: THE RESULTS OF TEACHING METHOD BASED-ON CONSTRUCTIVISM THEORY ON THAI LANGUAGE CRITICAL READING SKILLS OF PRATHOMSUKSA 2 STUDENTS AT BANWANGPRING SCHOOL, PHATTHALUNG PROVINCE.
Authors: จินตนา จันทร์ทอง
Keywords: ภาษาไทย -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย
ภาษาไทย -- การอ่าน
Issue Date: 2007
Citation: วารสารหลักสูตรและการสอนทักษิณ. ปีที่ 2, ฉบับที่ 3 (ก.ค.- ธ.ค. 2550), หน้า 39-47
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2641
ISSN: 1905-6923
Appears in Collections:Articles

Files in This Item:

File Description SizeFormat
จินตนา.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback