TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2641
|
Title: | ผลการใช้วิธีสอนตามแนวทฤษฎีคอนสตรัคติวิซึม ที่มีต่อทักษะการอ่าน ภาษาไทยอย่างมีวิจารณญาณ กลุ่มสาระการเรียนรู้ภาษาไทยของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนบ้านวังปริง จังหวัดพัทลุง |
Other Titles: | THE RESULTS OF TEACHING METHOD BASED-ON CONSTRUCTIVISM THEORY ON THAI LANGUAGE CRITICAL READING SKILLS OF PRATHOMSUKSA 2 STUDENTS AT BANWANGPRING SCHOOL, PHATTHALUNG PROVINCE. |
Authors: | จินตนา จันทร์ทอง |
Keywords: | ภาษาไทย -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย ภาษาไทย -- การอ่าน |
Issue Date: | 2007 |
Citation: | วารสารหลักสูตรและการสอนทักษิณ. ปีที่ 2, ฉบับที่ 3 (ก.ค.- ธ.ค. 2550), หน้า 39-47 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2641 |
ISSN: | 1905-6923 |
Appears in Collections: | Articles
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|