DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Economics and Business Administration >
Theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2770

Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อระดับความพึงพอใจต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการมหาวิทยาลัยารชภัฏสงขลาของนักศึกษา 3 จังหวัดชายแดนภาคใต้
Other Titles: Factors Influencing on Satisfaction Level of Servive Marketing Mix of University Students in Songkhla Rajabhat University, the Three Southern Border Provinces.
Authors: พินิจ ดวงจินดา
วาสนา สุวรรณวิจิตร
จุฑารัตน์ ดุกหลิ่ม
Keywords: มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา -- นักศึกษา -- ทัศนคติ
มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา -- การบริหาร
Issue Date: 2012
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ. 2555.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2770
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
จุฑารัตน์ ดุกหลิ่ม.pdf74.97 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback