TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Economics and Business Administration >
Theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2770
|
Title: | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อระดับความพึงพอใจต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการมหาวิทยาลัยารชภัฏสงขลาของนักศึกษา 3 จังหวัดชายแดนภาคใต้ |
Other Titles: | Factors Influencing on Satisfaction Level of Servive Marketing Mix of University Students in Songkhla Rajabhat University, the Three Southern Border Provinces. |
Authors: | พินิจ ดวงจินดา วาสนา สุวรรณวิจิตร จุฑารัตน์ ดุกหลิ่ม |
Keywords: | มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา -- นักศึกษา -- ทัศนคติ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา -- การบริหาร |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | ปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ. 2555. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2770 |
Appears in Collections: | Theses
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|