TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2778
|
Title: | การเปรียบเทียบผลการจัดประสบการณ์การเรียนรู้แบบโครงการร่วมกับการสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ 5E กับการจัดประสบการณ์การเรียนรู้ตามหลักสูตรการศึกษาปฐมวัยพุทธศักราช 2546 เพื่อพัฒนาทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ขั้นพื้นฐานสำหรับเด็กปฐมวัย |
Other Titles: | The Comparative Study of Learning Experience Management Taught by Project Approach Based on Inquiry Teaching Method (5E) and Tanght by Early Childhood Education 2003 Curriculum for Develop Fundamental Scientific Process Skills of Young Children. |
Authors: | อมลวรรณ วีระธรรมโม นพเก้า ณ พัทลุง อังคณา โรจนบำรุง |
Keywords: | การศึกษาขั้นก่อนประถม -- หลักสูตร การศึกษาขั้นก่อนประถม -- วิจัย |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ. 2555. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2778 |
Appears in Collections: | Theses
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|