TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2829
|
Title: | ผลการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือโดยใช้เทคนิคจิ๊กซอว์ร่วมกับแผนภูมิมโนทัศน์ที่มีต่อทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาเคมี ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6 |
Other Titles: | Effect of Using Coorperative Learning with Jigsaw Technique and Concept Mapping on Science Process Skills and Chemistry Learning Achievement of Mathayomsuksa 6 Students. |
Authors: | พูนสุข อุดม อานอบ คันฑะชา จริยา ขุนเศรษฐ์ |
Keywords: | การสอนแบบร่วมมือ เคมี -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) การทำงานกลุ่มในการศึกษา ทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2551. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2829 |
Appears in Collections: | Theses
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|