DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2829

Title: ผลการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือโดยใช้เทคนิคจิ๊กซอว์ร่วมกับแผนภูมิมโนทัศน์ที่มีต่อทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาเคมี ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6
Other Titles: Effect of Using Coorperative Learning with Jigsaw Technique and Concept Mapping on Science Process Skills and Chemistry Learning Achievement of Mathayomsuksa 6 Students.
Authors: พูนสุข อุดม
อานอบ คันฑะชา
จริยา ขุนเศรษฐ์
Keywords: การสอนแบบร่วมมือ
เคมี -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
การทำงานกลุ่มในการศึกษา
ทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์
Issue Date: 2008
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2551.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2829
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
จริยา ขุนเศรษฐ์ 00132574.pdf9.11 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback