TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2939
|
Title: | การเปรียบเทียบผลการใช้วิธีสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ร่วมกับการเรียนรู้แบบร่วมมือเทคนิค STAD กับวิธีสอนคณิตศาสตร์ตามขั้นตอนของสถาบันส่งเสริมการสอนวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี (สสวท.) ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 |
Other Titles: | The Comparative Study of Inquiry Teaching Method with Cooperative Learning : STAD Technique and the Conventional Teaching Method Taught by The Institute for the Promotion of Teaching Science Science and Technology (IPST) of the Primary Grade 4 Students. |
Authors: | วิทวัฒน์ ขัตติยะมาน อมลวรรณ วีระธรรมโม รติมัย ดลระหมาน |
Keywords: | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย คณิตศาสตร์ -- กิจกรรมการเรียนการสอน |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2556. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2939 |
Appears in Collections: | Theses
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|