DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Economics and Business Administration >
Theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3106

Title: ส่วนประสมทางการตลาดบริการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวในการเลือกที่พักแรมประเภทโฮมสเตย์ ตำบลเกาะยอ อำเภอเมือง จังหวัดสงขลา
Other Titles: Service Marketing Mix Influencing Tourists Decision Making on Choosing Homestay in Koh Yo Subdistrict, Mueng District, Songkhla Province.
Authors: อรจันทร์ ศิริโชติ
อนิวัช แก้วจำนงค์
นิวุฒ พูลศรี
Keywords: ธุรกิจครอบครัว -- วิจัย
ที่พักนักท่องเที่ยว -- สงขลา -- วิจัย
Issue Date: 2014
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2557.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3106
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
นิวุฒ พูลศรี 00193419.pdf10.36 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback