TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Economics and Business Administration >
Theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3106
|
Title: | ส่วนประสมทางการตลาดบริการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวในการเลือกที่พักแรมประเภทโฮมสเตย์ ตำบลเกาะยอ อำเภอเมือง จังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Service Marketing Mix Influencing Tourists Decision Making on Choosing Homestay in Koh Yo Subdistrict, Mueng District, Songkhla Province. |
Authors: | อรจันทร์ ศิริโชติ อนิวัช แก้วจำนงค์ นิวุฒ พูลศรี |
Keywords: | ธุรกิจครอบครัว -- วิจัย ที่พักนักท่องเที่ยว -- สงขลา -- วิจัย |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2557. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3106 |
Appears in Collections: | Theses
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|