DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Economics and Business Administration >
Research >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3395

Title: อิทธิพลของตราสินค้าท้องถิ่นที่มีผลต่อพฤติกรรมผู้บริโภค : กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์ในคาบสมุทรสทิงพระ
Other Titles: The influence of local brands in consumer behavior :$ba case study of the food products in Sathingphra peninsula.
Authors: ณฌา ขวัญมณี
กลาโสม ละเต๊ะ
ชินสัคค สุวรรณอัจฉริย
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย -- สงขลา
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
Issue Date: 2018
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3395
Appears in Collections:Research

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Nacha 00202790.pdf6.45 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback