TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Economics and Business Administration >
Research >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3395
|
Title: | อิทธิพลของตราสินค้าท้องถิ่นที่มีผลต่อพฤติกรรมผู้บริโภค : กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์ในคาบสมุทรสทิงพระ |
Other Titles: | The influence of local brands in consumer behavior :$ba case study of the food products in Sathingphra peninsula. |
Authors: | ณฌา ขวัญมณี กลาโสม ละเต๊ะ ชินสัคค สุวรรณอัจฉริย |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย -- สงขลา ชื่อตราผลิตภัณฑ์ |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3395 |
Appears in Collections: | Research
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|