TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1649
|
Title: | การเปรียบเทียบการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โดยใช้รูปแบบการสอนแบบโยนิโสมนสิการแบบแยกแยะส่วนประกอบควบคู่กับการใช้สื่อภาพเคลื่อนไหวกับการสอนแบบปกติ |
Other Titles: | Comparative of Critical Ability of Mathyomsuksa 2 Students Using Yonisomanasikarn : Components Analytical Teaching Method with Animation Materials and Traditional Teaching Method |
Authors: | ชุลีพร สังคานาคิน |
Keywords: | การสอนด้วยสื่อ กลุ่มสาระการเรียนรู้สังคมศึกษา ศาสนาและวัฒนธรรม -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) |
Issue Date: | 2009 |
Citation: | วารสารหลักสูตรและการสอนทักษิณ. ปีที่ 4, ฉบับที่ 2 (ก.ค.-ธ.ค.2552), หน้า 67-72 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1649 |
ISSN: | 1905-6923 |
Appears in Collections: | Articles
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|