DSpace About DSpace Software
 

TSU Knowleadge Bank >
Faculty / Faculty Establishment Project >
Faculty Of Education >
Articles >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1649

Title: การเปรียบเทียบการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โดยใช้รูปแบบการสอนแบบโยนิโสมนสิการแบบแยกแยะส่วนประกอบควบคู่กับการใช้สื่อภาพเคลื่อนไหวกับการสอนแบบปกติ
Other Titles: Comparative of Critical Ability of Mathyomsuksa 2 Students Using Yonisomanasikarn : Components Analytical Teaching Method with Animation Materials and Traditional Teaching Method
Authors: ชุลีพร สังคานาคิน
Keywords: การสอนด้วยสื่อ
กลุ่มสาระการเรียนรู้สังคมศึกษา ศาสนาและวัฒนธรรม -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
Issue Date: 2009
Citation: วารสารหลักสูตรและการสอนทักษิณ. ปีที่ 4, ฉบับที่ 2 (ก.ค.-ธ.ค.2552), หน้า 67-72
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1649
ISSN: 1905-6923
Appears in Collections:Articles

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ชุลีพร สังคานาคิน.pdf792.11 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback